Basis cursus EHBO

EHBO Vereniging Uden wil op 15 februari 2023 weer starten met een basiscursus EHBO.

Veel verzekeringen vergoeden deze cursus geheel of gedeeltelijk.
Kijk voor meer informatie hierover naar het artikel "Kosten EHBO-cursus vergoed door verzekeraar?"
Hierdoor hoeft het volgen van deze cursus in de meeste gevallen dus geen financieel probleem te zijn.
Heb jij altijd al een cursus EHBO willen doen?
Aarzel dan niet en vul het online inschrijfformulier in.

Boekjes voor deze cursus worden een week voor aanvang besteld. Meld u zich na deze periode aan dan is men de eerste les niet verzekerd van een boekje i.v.m. de nabestelling.

Hieronder enkele gegevens over de cursus:
Deze cursus wordt 2 X per jaar gehouden op woensdag en start normaal gesproken in januari/februari en september.
Zodra de data van de nieuwe cursus bekend zijn dan zijn deze terug te vinden in de cursus agenda.
De cursus is inclusief verbandleer, reanimatie/AED en "Eerste hulp aan kinderen" en bestaat uit 10 lesavonden en 1 examenavond en wordt afgesloten met een examen welke afgenomen wordt door Het Oranje Kruis.

Er wordt wekelijks lesgegeven op de woensdagavond van 19.30 tot 21.30 uur. Groenendal 15A, 5405 AS, Uden.
Toegestane leeftijd is vanaf 16 jaar.
Cursus kosten zijn  € 190.- per persoon, dit is inclusief lesmateriaal en examen kosten(excl. eventueel herexamen).
Na het afronden van de basis cursus EHBO en het succesvol doorlopen van het examen is men in het bezit van het landelijk erkende basis diploma EHBO van Het Oranje Kruis inclusief Eerste hulp aan kinderen, reanimatie, verbandleer en AED.
Het is mogelijk om dit diploma hierna uit te breiden met de module "eerste hulp bij wandelletsel" en/of  "eerste hulp bij sportgevallen".
Indien u besluit deel te nemen aan deze cursus dient U het onderstaand (online) formulier in te vullen.

Startdatum wo 15-02-2023 19:30
Einddatum wo 17-05-2023 21:30