Iedereen die in het bezit is van een EHBO diploma kan lid worden van onze vereniging.
Ook als u ergens anders een EHBO-diploma van het Oranje Kruis heeft behaald en uw diploma nog geldig is, kunt u lid worden van onze vereniging.

De contributie bedraagt € 40,00 per jaar.
In het contributiebedrag zijn inbegrepen:
- alle vervolglessen, inclusief AED, reanimatie, en vervolglessen van de diverse modules.(Keuze uit ongeveer 20 avonden)
- de kosten voor de tweejaarlijkse verlenging van het diploma
- een aansprakelijkheidsverzekering

- Leden zijn verplicht om per jaar 1 dienstverlening te draaien tijdens een evenement. Hiervoor worden vooraf €25,00 in rekening gebracht welke bij de volgende contributie verrekend wordt. De vereniging is voor een groot deel afhankelijk van de inkomsten van dienstverlening. Dit proces is vergelijkbaar met de bardienst bij tennisverenigingen. Klik hieronder op de link om een voorbeeld berekening te zien.

(Klik hier voor meer info)

Wilt U lid worden van onze vereniging?
Vul dan het onderstaande formulier in!

Aanmeldingsformulier

Vul het onderstaand formulier in om u aan te melden voor "Lidmaatschap".

Verificatie code*