Shanty Festival HaveNLoos Uden

We zijn op zoek naar twee EHBO ers tbv ondersteuning van het Shanty Festival HaveNLoos Uden
Dit zal gebeuren op de markt en in het centrum
Op zaterdag 17 Augustus 2024 a.s. hebben wij weer ons jaarlijks festival, waarbij 12 stuks koren in het centrum van Uden optreden.
De gemeentelijke vergunning schrijft voor dat er 2 EHBO-ers tijdens dat evenement aanwezig dienen te zijn.
Graag aanmelding via de site met inloggen en aanmelden of anders een mail naar Dienstverlening bij jullie bekend

Wie kan en wil er helpen zie de site https://ehbo-uden.nl/agenda/evenementen

Graag aanmelden of een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of reageren op deze mail

• Het festival vindt plaats in het centrum van Uden op 6 podia ( U ontvangt nog dit weekend een plattegrond van de podium plaatsen ).
  • Hoofdpodium is bij restaurant/cafe de Preek aan de Markt.
  • Koren worden tussen 11.00 en 11.30 uur ontvangen bij res. cafe Verhoeven aan de Markt met koffie en worstenbrood. Dit geldt natuurlijk ook voor de EHBO vrijwilligers.
  • Opening om 11.45 uur door de voorzitter
  • Start festival 12.30 uur
  • Festival eindigd om 17.30 uur met sluiting en samenzang op het hoofdpodium.
  • U krijgt een vaste contactpersoon toegewezen voor alles rondom het festival. Voorlopig is dat ondergetekende Berrie Gulen 0643873511.
  • Aan het festival doen 12 Shanty resp. zeemanskoren mee. Een koor bestaat gemiddeld uit 20 tot 25 personen. Vaak overwegend senioren.

Startdatum za 17-08-2024 11:00
Einddatum za 17-08-2024 14:15
Aangemeld 2
Nog beschikbare plaatsen 0
Locatie Centrum Uden

Sorry, we hebben het maximum aantal deelnemers bereikt.

Locatie kaart