Basis cursus EHBO - geannuleerd

***Vanwege te weinig aanmeldingen gaat deze cursus helaas NIET door***

EHBO Vereniging Uden start op woensdag 30 augustus 2017 weer met een basiscursus EHBO.

Veel verzekeringen vergoeden deze cursus geheel of gedeeltelijk.
Kijk voor meer informatie hierover naar het artikel "Kosten EHBO-cursus vergoed door verzekeraar?"
Hierdoor hoeft het volgen van deze cursus in de meeste gevallen dus geen financieel probleem te zijn.
Heb jij altijd al een cursus EHBO willen doen?
Aarzel dan niet en vul het online inschrijfformulier in.

Bij 6 aanmeldingen gaat deze cursus door. Het maximum aantal is 16.
Boekjes voor deze cursus worden een week voor aanvang besteld. Meld u zich na deze periode aan dan is men de eerste les niet verzekerd van een boekje i.v.m. de nabestelling.

Hieronder enkele gegevens over de cursus:
Deze cursus wordt 2 X per jaar gehouden op woensdag en start in januari en september.
Zodra de nieuwe data bekend zijn dan zijn deze terug te vinden in de cursus agenda.
De cursus(inclusief verbandleer, reanimatie en AED) bestaat uit 10 lesavonden en 1 examenavond.

Er wordt wekelijks lesgegeven op de woensdagavond van 19.30 tot 21.30 uur in ons verenigingsgebouw zadelmakerstraat 10, 5405BR, Uden.
Toegestane leeftijd is vanaf 15 jaar.
Cursus kosten zijn  € 190.- per persoon, dit is inclusief lesmateriaal en examen kosten.
Na het succesvol afronden van de cursus EHBO is men in het bezit van het landelijk erkende basis diploma EHBO(incl. reanimatie, verbandleer en AED)
Het is mogelijk om dit diploma hierna uit te breiden met diverse modules, Eerste hulp aan kinderen, Eerste hulp bij wandelletsel, Eerste hulp bij sportgevallen.
Indien u besluit deel te nemen aan deze cursus dient U het onderstaand (online) formulier in te vullen.

Startdatum wo 30-08-2017 19:30
Einddatum wo 15-11-2017 21:30